Bröd med frukt & nötter


Söndagar är den perfekta bakdagen. Iförrgår så provade jag ett nytt brödrecept med torkade aprikoser, russin och hasselnötter. Då nötterna är plockade från morfars trädgård så var det en del knäckande innan man kunde sätta igång. Men den som väntar på något gott.. Jag fick även användning av min brödform jag köpte entusiastiskt på Ikea för ungefär ett år sedan, men som inte har varit allt för använd.. Men nu ska det bli ändring på det! För gott var det! Igår kom sedan min vän Julia för att smaka på det över en kvällsfika! Och faktiskt så blev det ett brödbak även ikväll, det var så gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart!!

2010-08-17 @ 21:16:33
URL: http://annorledes.webblogg.se/
Postat av: Julia

Det är lyxigt att bo så nära en brödbakande vän. Vill gärna ha receptet på ditt goda bröd!

2010-08-18 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0