tisdagsfika på en onsdag

Det har gått lite dåligt med min och Matildas återkommande tisdagsfika på senaste tiden. Hösten som skulle vara den tid vi skulle njuta av vår ledighet med massvis med fikor, har gått så himla fort fram. Plötsligt har det gått en vecka, eller två. Idag blev vår efterlängtade tisdagsfika i allafall av, dock med parentesen att det blev på en onsdag. Men det kändes minst lika bra för det! Matildas sällskap får en verkligen att må bra. Jag kan skatta mig lycklig över att ha så fina vänner som jag har. Efter fikan bar det iväg till träningen - för äntligen har jag tagit tag i det!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad bra att jag ser lite små-dryg ut på alla.. Haha

Men åh vad du är fin! Jag är så lycklig över att ha dig som vän! Vi måste träffas minst en gång i veckan, jag behöver min dos av Anja-energi (hoppas jag ger något tillbaka annars är jag hemskt girig)



Föresten, vi pratade ju om att jag borde ha en bild av dig på väggen bland mina ramar en gång för längesen, kom på att du nog inte visste att jag faktiskt har dig på väggen sen några månader tillbaka. Brukar titta på dig när jag behöver inspiration och pepp :)

2010-10-13 @ 23:03:43
URL: http://tildataddeck.blogg.se/
Postat av: Julia

Vi har tur som har dig!

2010-10-14 @ 21:33:12
URL: http://juliaritar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0