Titta, så fina färger!

Förra söndagen var det syjunta - och äntligen så slöt jag mig till gänget! Allt höll plats hos karin, där citron- & kokosskaka, te och gröna äpplen var lite av det som det bjöds på (i fin knytisanda) dagen till ära. Dock så fuskade jag lite och hade inget handarbete med mig - något som ska bättras till nästa gång! Istället så ägnade jag mig till fullo åt det sociala för att hinna ikapp om vad alla sysselsätter sig med nuförtiden. I lördags var det sedan dags för en ny syjunta, men tyvärr kunde jag inte deltaga. Men för att få känna av syjuntan lite ändå, kom Corina in till mig på jobbet och gav mig ett underbart fint grönt äpple. "Om du inte kan komma till syjuntan, får den komma till dig istället" sade hon. Så fint! Tack!
Nästa gång ska jag trots allt vara med och ha mycket med mig att sysselsätta mig med! ...Förutom då att umgås, ha trevligt och äta gott.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Himla fina färger! Nästa gång ska vi båda vara med!

2010-10-11 @ 22:13:51
URL: http://tildataddeck.blogg.se/
Postat av: Anja

Låter som en deal!

2010-10-12 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0